Počet položek: 0 0,- Kč
GLOBÁLEK
Ardius Distri s.r.o.

Obchodní podmínky

POZOR !!!  Stává se, že informace o objednávce, platební údaje a podobně, končí u některých zákazníků ve spamu - nevyžádané poště ( či se úplně ztratí ).

Pokud tedy do několika minut po vytvoření objednávky nic neobdržíte, tak se prosím ozvěte buď e-mailem na globalek@globalek.cz  nebo na tel.: +420 703 603 963.

Děkujeme.

 

1. Obecné informace

Internetový obchod je provozován právnickou osobou :  ARDIUS DISTRI s.r.o  IČ : 07075855

 

2. Dodací a platební podmínky

Vybrané zboží bude odesláno na uvedenou adresu v časovém rozmezí 1-3 pracovních dní od Vaší objednávky, nebo odešleme do druhého dne od provedení platby a připsání peněz na účet. Ke každé dodávce je připojen doklad o zaplacení, který zároveň slouží v případě uplatnění reklamace.

POZOR !!! -  u 99 % zboží, kde máme uvedeno skladem a ihned k odeslání držíme po 1 kuse přímo u nás. V případě požadavku na objednání vícero kusů je pak doba k expedici minimálně  2-5 dnů ! ( pokud je položka ještě u našeho partnera k dispozici ).

Upozornění : pokud chcete zboží poslat až za delší dobu ( třeba za 14 dní a pod .. ) tak  při objednávkách na dobírku nerezervujeme - zvolte si platbu předem - pak není problém odeslat na určitý termín.

Zboží doručujeme :

Doručení  česká pošta  balík do ruky : ( doručení domů )  95,- Kč s platbou předem a 139 ,- Kč  -  s dobírkou

Doručení  česká pošta  balík na poštu : ( vyzvednutí na poště )  78,- Kč s platbou předem a 127 ,- Kč  -  s dobírkou

Doručení  přepravní službou     - PRO NESPOLEHLIVÉ SLUŽBY  ZRUŠENO

_______________________________________________________________________________

Osobní odběry balíků:

 

ZÁSILKOVNA  :  cca  8 000   výdejních míst po celé ČR a SK  - osobní odběr balíku za cenu přepravy 68,- Kč ( a s dobírkou za 88,- Kč )

nejvýhodnější místo vhodné k Vašemu vyzvednutí si vyberete zde :

 BALÍKOVNA : některé pobočky pošty mají zavedeno toto výdejní místo -  cena za  doručení takového balíku je 60,- Kč( a s dobírkou za 80,- Kč )a je zde omezení do 5 kg balíku.

Více info o balíkovně a výběr poboček pošt  zde :

 

Osobní odběr v okrese Karviná :  po dohodě i přivezeme

POZOR :

při velmi malé objednávce  ( do 150,- Kč ) automaticky naskočí  jen  platba předem - nelze zvolit dobírku - pokud je cena zboží nižší než poštovné a samozřejmě  je i tato forma dopravy o něco větší .

zasílání na Slovensko :

Můžete objednávat zboží s dodáním na Slovensko -  osobní vyzvednutí na pobočce zásilkovna na slovensku : za cca 4 Eura :

A pro ty kdo chtějí balíček domů tak doprava kurýrní firmou  GLS Slovakia nebo Slovenskou poštou  za cenu  cca 6,8 Eura

Ve všech případech na slovensko  jen s platbou předem ! 

Kupující má právo do 14 dnů odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz. Pro tento případ je nutné k vrácení nepoškozeného a nepoužitého zboží doručit jej do 14 dnů zpět   v originálním stavu současně s fakturou. Současně uveďte číslo účtu pro vrácení peněz . Na vrácení peněz máte nárok do 14 dnů.

3. Reklamační řád

Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od dopravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. Pokud ano, je povinen dále zkontrolovat jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce, tak prodávajícího, nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží. Je-li nutné zboží reklamovat, prosíme, zjištěné vady oznamte co nejdříve prodávajícímu e-mailem na adresu globalek@globalek.cz a po té odešlete na  námi určenou adresu :      a uveďte následující údaje:

Důvod reklamace
Termín nákupu
Číslo účtu pro případné vrácení peněz
Kopie dokladu o koupi
Vaši kompletní adresu

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady a nevztahuje se na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací. V případě oprávněné reklamace bude zboží při opravitelné vadě opraveno a při neopravitelné vadě Vám bude zboží vyměněno za nové nebo Vám budou vráceny peníze. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného.

Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu přepravce.
Záruční doba na zboží činí všeobecně 24 měsíců ode dne nákupu, pokud není uvedeno jinak. Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů.
V případě neoprávněné reklamace Vám bude účtována částka za poštovné.

 

4. Vrácení zboží v zákonnné lhůtě 14 dnů :

Zboží je možné vrátit v zákonné lhůtě  do 14 dnů ode dne převzetí .  Nutno  oznámit e-mailem a odeslat na adresu : Ardius Distri  s.r.o. , Závada 83 , 735 72 Petrovice u Karviné. Balíček nesmí být na dobírku  ( číslo účtu na vrácení peněz poslat buď e-mailem a nebo v dopise spolu se zbožím )  . POZOR :  zboží musí být kompletní i s obalem a všemi visačkami  i  s návody a výrobci . V Případě že toto nebude zasláno nebo  obal roztrhán  nelze  zboží vracet .

5. Ochrana osobních údajů :

Veškeré údaje, které zde zákazník uvádí  podléhají ustanovením z.č. 101/2000 Sb., Zákona o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel.
Provozovatel těchto stránek (který je zároveň provozovatelem elektronického obchodu) je správcem a současně zpracovatelem osobních údajů ve smyslu výše uvedeného zákona. Tyto stránky obsahují platné identifikační údaje provozovatele elektronického obchodu a aktualizovaný seznam kontaktů pro styk se zákazníky.
Veškeré nakládání s osobními údaji zákazníků se řídí z.č. 101/2000 Sb., Zákonem o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a ostatními právními předpisy platnými na území ČR.
Zákazník svým svobodným rozhodnutím (stisk tlačítka „Potvrzení a odeslání objednávky“) dává najevo, že si je vědom všech výše uvedených skutečností a souhlasí s dalším zpracováním svých osobních údajů pro účely obchodní činnosti provozovatele těchto stránek.
Získané osobní údaje  v žádném případě nemohou být poskytnuty třetím stranám. Výjimkou jsou údaje poskytnuté dopravci, sloužící k rychlé a komfotní dodávce vámi objednaného zboží.

Zákazník souhlasí s předáním základních informací  (  emailová adresa + objednané zboží  ) o své objednávce provozovateli služby - Ověřeno zákazníky . Tento souhlas lze kdykoliv odvolat.

Ochrana osobních dat :

Nevyzvednutí zásilky

Na základě špatných zkušeností s některými zákazníky  a množícími se případy nevyzvednutých a odmítnutých  zásilek jsme nuceni zavést pravidla jako jiné obchody. Podle platných zákonů ČR jsme oprávněni účtovat skutečně vzniklé náklady na odeslání zásilky konečnému zákazníkovi. S okamžitou účinností začínáme na tomto právu trvat a náklady budou vždy vymáhány nejprve upomínkou. Pokud pohledávka nebude uhrazena, budeme muset podstoupit další kroky – zveřejnění v seznamu našich dlužníků  a neseriózních zákazníků na všech našich i partnerských www stránkách ( do doby zaplacení )  -  včetně soudního a exekučního vymáhání. Tyto náklady vždy jdou k tíži dlužníka . Níže uvádíme orientační náklady. Skutečně vzniklé náklady budou vždy vyúčtovány.

Orientační současné náklady na zaslání balíku:

( Tyto částky mohou být účtovány při nevyzvednutí zásilky ! )

  • poštovné    122 – 148 ,- Kč ( dle váhy a velikosti balíku )
  • mzda expedičního oddělení   80Kč
  • balící materiál   30Kč
  • administrativní náklady   50Kč